Tuesday, May 6, 2008

masa tu...



pertengahan bulan may 2008 ni banyak betul aktiviti terutama musim cuti sekolah da nak dekat..rasa2 time tu paling la meriah dengan kenduri kawen sanak sedara yang da nunggu..dugaan..bagi sesape yang baru nak merasa naik pelamin tu, selamat di ucapkan kepada anda dalam menempuhi alam baru...yang paling best da dekat cuti pertengahan sekolah ni..banyak betul undangan jemputan kawin..berbondong-bondong sanak sedara nak booking date untuk anak-anak dia kawin. takut clash ngan sedara yang lain..ye, time ni la nak jumpa sedara kita..
teringat pulak kesah aku masa nak naik pelamin. lucu, sedih, marah..semua ade..rupa-rupanya, kecik je halnya nak naik pelamin ni.tak susah pun nak kelola majlis kawin ni. aku je yang kecoh lebih...
wut eva pun, pas kawin ni, aku semakin respek kat famili aku yang begitu supportive selama ni..dan jugak famili baru aku..juga hubby aku yang selalu ada di sisi...

i love u all.. muah muah..

1 comment:

Amanda Eltiqaz said...

comey~
nk kwin gak hikhik (^_^)