Tuesday, May 6, 2008

sibuk betul diorang ni...

Semakin lama aku kerja, banyak benda yang aku sedar yang selama ni aku boleh buat. rupa-rupanya, aku ni agak naif dengan cara bersosial. masa mula kerja tu, pernah ditegur dengan sorang student sebab tak nampak gaya cam lecturer...mula tu rasa bengang gak. nape la diorang ni sibuk betul dengan appearance aku. biarlah, aku nak low profile camni..pastu, anak sedara aku yang da besar tu pun tegur aku. dia tak caya aku ni pensyarah...betambah hot la eden!!!.....
tapi bila aku teliti balik aku sendiri, memang patut pun diorang tegur aku. dan aku perlu berubah serta-merta.lagipun, nampak sangat ketara aku naif dari segi bersosial dan ...
sekarang ni aku da pandai sket la. mekap2,bergaul dengan kawan-kawan lain. tapi tetap pakai yang sempoi. yang ni aku ngah blaja sket2 nak ubah cara pakaian..hahaaaa...skarang rasa lebih happy nak datang keja. sebab tu aku selalu datang awal sekarang. sebab nak join diorang breakfast. macam2 criter leh kongsi.
lagipun, diorang ni rajin2 bekerja. memang kita pun influence gak biler dok dekat2 dengan orang yang rajin ni. tak macam tempat lama aku dulu. konon2 pegi tengok site. rupa-rupanya balik rumah tido. hampeh.....
Now masa yang sesuai untuk aku expose diri aku dengan kerja yang challenging...sekarang ni aku tengah mengupgrade diri aku dengan knowledge lain. BUSINESS...
harap-harap lebih berjaya dari sekarang...

semoga Allah sentiasa membantu aku.. Amin!

2 comments:

puting_beliung said...

CAKAP TANAK CAYE....

WAKAKAKAKAKAK!!!

Amanda Eltiqaz said...

wahh..gud2.. business teach us a lot than just gaining money ;)